Akuten !

Som ni alla redan vet så tränade jag för Johan Lundh igår . Det gick super farm till Bork slängde av mig , som tur va så va inte smällen så överdrivet hård men med min vanliga otur så landade jag ju givetvis på huvudet :( fick till en början jätteont i nacken och mådde illa :( Då sa folket i stallet till mig att gå å lägga mig och inte springa runt . Så jag la mig på en säng inne i ''fikarummet'' och då började ringandet , mamma ringde till ambulansen så de fick komma och hämta mig ... De satte på en krage så att jag inte kunde röra på nacken ifall de skulle va nåt brutet elr så , och den fick ja ha HELA kvällen ! **suck** ja å så blev de ju till att ligga i en säng i 3 timmar ooch röra mig fick jag inte ! Sen röntgade sjukhusmänniskorna mig och så fick ja vänta lite innan svaren kom , och som tur va så hade de bara sett att musklerna i nacken var ordentligt sträckte och att handleden var stukad ! SKÖNT ATT DE INTE VA VÄRRE !!
klockan var väl typ 12,30 elr nåt när vi fick åka hem och då blev det Donken ! va ju hungrig som fan ! hade ju inte ätit sen 12 på dagen :P

Nä om man skulle ta och hoppa in i duschen ?! Hann ju inte duscha igår så har grus överallt :S inte skönt !!

Kul ... inte



//thegirlsandra

Kommentarer
Postat av: Anton

uscha stackare:( var tråkigt att du inte kunde komma i lördags ju:(

2009-04-06 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0