En dag med endast sång !

Idag har min skoldag bestått av endast sång typ :) Vi har övet hela dagen på alla ABBA låtar som vi ska sjunga i maj , det gick riktigt bra tycker jag faktist !! ;) Jag måste ju ge en stor applåd till Lovisa som ställer upp för oss son sjunger varje fredag ! Hon gör ett super arbete och det betyder nog en hel del för oss alla i musikprofilen !
Hoppas hoppashon kommer och kollar på våra framträdanden oxå !

Efter skolan blev det glass med David , årets första glass på Lejonet & Björnen minsann :D det fick bli en ''polkakula'' i min bägare , muuums ! Sen var det hem och vila upp sig lite innan ridningen ;) Jag red min lilla Bork idag ute för första gången i år :D Jag kan ju lova att han tyckte de va riiiktigt roligt , brommsen va lite sådär . Men men de gick ändå kanon bra och han gjorde sitt bästa i vanlig ordning ! Och nu sitter jag här och laddar inför morgondagens träning för Johan Lundh :D ! De ska bli riktigt roligt och en mycket bra erfarenhet :)



Boken , hoppas han gör sitt bästa imorn nu och är lika duktig precis som vanligt ! (L)




//thegirlsandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0