F*n

Nu blir jag inget annat än förbannat på det här !!
Jag hade till 99,9% blivit lovad ett sommar jobb , och vad händer , MAN FÅR INGET ÄNDÅ ! Och nu är det liite sent att börja söka nya jobb igen . Jag vill ju lixom jobba med något som kan hjälpa min framtida utbildning men icke ! De blir förmodligen något jävla skit jobb , typ ränsa rabatter hela sommarn ....ALDRIG säger jag bara !!!

Jaja , man får väl ändå inte ge upp , utan fortsätta leta , de finns ju hur många ställen som hellst att söka men man kommer typ inte på dom när man väl vill eller ska söka !
Önska mig lycka till ?!


Kommentarer
Postat av: Elin

vilket jobb hade du blivit lovad? :)

2009-04-07 @ 13:32:24
Postat av: sandra

på ett ålderdoms hem , var där å pratade med arbetsgivaren för att bra tag sen och då skulle det inte vara nåra problem med att få jobb, men de sket sig nu ändå , av någon anledning .. :(

2009-04-07 @ 13:35:42
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/
Postat av: brorsan

gu vad tråkigt:( hoppas du hittar nytt:)

2009-04-07 @ 20:32:23
Postat av: sandra

det gör jag med broschan !

2009-04-07 @ 20:34:38
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0