Förlåt Förlåt Förlåt

FÖRLÅT  mig allihop ! Jag sa ju igår att jag skulle ''höra av mig'' direkt när ja vaknade men planerna för dagen blev ändrade helt !
Klockan 9,00 imorses vakande jag av att telefonen ringde, och vem var nu detta ?? *Det  var min kära syster som ringde och fråga om ja ville åka med till Lek&Bus huset som ligger i Lidköping :) ! Och självklart ville jag det , man vill inte missa ett tillfälle med goingarna , JA SYSTER , DU ÄR OXÅ MEDRÄKNAD ! :)

Det var ett mycket bra ställe faktist , ett alldeles lagom stort hur så man såg barnen hela tiden , vart dom än var , och det är ganska bra så man slipper springa efter dom hela tiden . Det kan vara bra även för små barn att spendera lite tid själva och pyssla lite med det dom tycker är roligast :)

Nu vet ni iaf att jag lever , måste nämligen kila igen :D hörs ikväll goingar :)

puuuuuss !!


Kommentarer
Postat av: Crawfoord

Sv: Japp, förlåt förstod inte riktigt frågan - ta dig för med idag?

2009-04-09 @ 15:31:41
URL: http://onesimplecrawfoord.blogg.se/
Postat av: brorsan

Vart ligger det:P

2009-04-09 @ 16:31:00
Postat av: sandra

vid rörstrandshuset :)

2009-04-09 @ 16:44:23
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0