God morron alla bloggläsare !

Nu så är jag vaken :) var hos min Erik till mitt i natten igår så jag orkade faktist inte sätta på datron och blogga , ber om ursäkt för det :) !
Dagen med Erik igår var verkligen välbehövlig , vi tog en heldag tillsammans och bara var lixom. Vi gjorde inte alls mycket , det blev en liten promenad med hans supersöta hundar :) Det var extremt mysigt att vara ute i skogen i det fina vädret som var igår :) Det var nästan sommarväder ute :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra  tror de får bli en hel del bloggande, har ju vart lite dåligt med det nu under påskhelgen. Och idag är typ den enda dagen som ja vet att jag inte ska göra nåt , än :) Kanske hittar på något fram på kvällen :)

Vad händer för er idag då? :)


Weel yeah , now i can smile again !

Kommentarer
Postat av: Mirela

sv: de va de också :) älskar solen men vem gör inte de...(a'



Allt är bra med mig :) allt bra med dig?

2009-04-13 @ 12:10:30
URL: http://timeislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0