Hemma !

Så , nu är jag hemma från dagens äventyr :) det var ju smo sagt första dagen i skolan idag och efter den var slut var det träning med ''skolkören'' som gällde. Trevligt trevligt , blev en hel del prat med tanke på att vi bara var 3 personer, Jag , Lovisen och Johanna :) Man kan ju undra vart alla andra var ?! Tycker nästan att det var lite dålig stil att inte dyka upp med tanke på att vi verkligen behöver öva in stämmorna på låtarna ...men men ingen idè att störa sig på det mer nu.

Jag måste ju bara säga att Lovisa (Lovisen) betyder oerhört mycket för mig just nu , hon är ett mycket bra stöd nu när de e tävling och allt på G! TACK FÖR DET LOVISEN !

Just det , jag var ju på ''Masters' igår , de e en hästaffär i Vinköl :) den hade 50% på allt så de blev en del smått och gott :) B.la  , ett ländtecke (ifall de regnar å e kallt) , shampo , pälsglans , hovolja och lite annat smått och gott :)
Jag är iaf nöjd med det jag fick och är väldigt tacksam över att jag får så mycket som ja gör till denna tävlingen , TACK MAMMA OCH PAPPA !!!



Pälsglans ''Glansmedel''



Nu ska lilla häsen bli ren :) Shampoooo !



Hovolja , så att hovarna blir glansiga och fina :)



Nummerlapp och knoppband :)



Sist men inte minst, mitt ländtäcke (flisfoder)

Kommentarer
Postat av: vanja

nu har jag frågestund i bloggen! bomba med hur många frågor som helst! <3<3



tacksam!

2009-04-15 @ 19:13:05
URL: http://wanja.blogg.se/
Postat av: kajsa

shit, en affär i VINKÖL!;o haha

2009-04-15 @ 19:17:40
URL: http://kajsaostlund.blogg.se/
Postat av: Gustav

Har du dåligt med pengar eller helt enkelt gillar att få saker gratis? Denna sida är perfekt för dig som är skogalen, för hur underbart är det inte att kunna tjäna ihop lätta poäng för att sedan byta det mot ett presentkort på t.ex. Bianco eller din sko.

Speciellt nu när alla vackra sommarskor har kommit in i butiken !

Börja samla poäng redan nu:

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887



Lycka till :) !

2009-04-15 @ 19:27:40
Postat av: Lovisen

Det är lungt!!!! Kul att hjälpa till.....=)

2009-05-02 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0