Konstiga uppdateringar och fint vårväder !

Okej , idag känns det som att det har blivit lite sådär med uppdateringar ..Har ju mest hållt på med färger och design idag  ! Jag hjälper gärna dom som har frågor om designen på bloggen ! Känns som att ja ha hyfsat bra koll  på de nu och hjälper mer än gärna till !
Antingen så skriver ni här på bloggen eller skickar ett mail ([email protected]) ! Så hjälper ja er så gott det går  :D

Jag sitter nu och funderar på om ja ska ta mig en promenad efter maten , skulle va skönt med tanke på att ja bara har suttit ner hela dagen ! Börjar känna mig trött och stel . Sen är det ju vääldigt fint vårväder ute nu med ,och man vill ju inte missa chansen att vara ute då?!


Ha det bäst , så hörs vi senare ! PUSS




//thegirlsandra


Kommentarer
Postat av: brorsan

tycker inte att det är så rörigt:)

2009-04-07 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0