lååång promenad till Erik !

Idag blev det en lång promenad , jag gick nämligen till Erik idag och det kan väl vara runt 4-5 kilometer kanske :)
Jag känner mig riktigt nyttig nu faktist , det är ju inte varje dag man går så långt :D sen har jag inte ätit så mycket efter så jag har nog förbränt en del :)

Det var som vanligt mycket mysigt att träffa Erik , han gör en alltid glad verkligen ! Och idag var det lite extra speciellt att träffa honom , de är ju som sagt våran 2 månadersdag idag :) ! För mig har de två månaderna betytt otroligt mycket ! De har fått mig att inse att jag förtjänar så mycket bättre än det jag hade innan ! Jag tycker om den här grabben supermycket och det skulle göra fruktansvärt ont att förlora en sån som han , så jag har bestämt mig för att vara rädd om honom och verkligen se till att ta vara på kärleken som finns mellan oss !  <3

Det är allt bra härligt med vår !
lt

Kommentarer
Postat av: brorsan

haha tror du att du förbränner mer för att du äter mindre:P

2009-04-07 @ 00:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0