Naglar / produkter !

Jag sa ju som sagt förut att jag skulle fixa mina naglar med lite franskmanikyr och lite annat . Jag tänkte att ni kanske skulle vilja veta vad det fär för produkter jag använder !

Jag började med att lägga denna krämen på nagelbanden och sedan massera in den ! 59 :- (H&M , Åhlens )



Sedan Myrraoljan (såklart) , den masserade jag in på hela nageln ink. nagelbanden ! 59:- (Kicks, H&H , Åhlens)


Sedan använde jag detta nagellacket till den vita delen på den franska manikyren , 89:- (Åhlens)
 

Sist men inte minst använde jag detta , som överlack på det vita , 29 :- (lite överallt )




//thegirlsandra

Kommentarer
Postat av: Anton

alltid bra att veta vad du använder ju;) dåligt att man inte fick se resultatet på det bara:O

2009-04-06 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0