Naglar !

Ni vet ju allihop att jag har pratat om att jag använder den där ''Myrraoljan'' från Depend , och jag kan säga att det är det bästa som finns i min bytta med nagelprodukter !
Det stod ju på den att den skulle stärka och göra så att naglarna växer snabbare och det har dom gjort oxå ! Så in i bänken ! Nu känns det ju faktist värt at spara naglarna så de blir långa och fina utan att de spricker , skivar sig eller går av... innan jag började använda oljan så var mina naglar kassa. De tålde ingenting och sprack bara jag stötte i dom i något . Men det slipper jag nu och priset på den lilla flaskan var ju helt klart värt det . Ni kan ju räkna med att jag kommer fortsätta använda den så länge det bara går , och för er med naglar som spricker m.m så råder jag er att använda denna produkt !




//thegirlsandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0