Slarv !

Usch och fy på mig vad slarvig jag har vart med bloggen nu det senaste ! Igår satt jag ju ingenting vid datorn och kunde uppdatera mig ! INTE BRA !
Jaja , jag får försöka ta igen mina uppdateringar idag istället då :)
Min Påskafton var riktigt trevlig måste jag säga :) den började med några timmar i stallet . Ni som följer min blogg vet ju att jag ramlade av hästen som jag rider för en vecka sen :( och ja har inte suttit på honom sen dess heller , så ja kände att det var dags. Det gick riktigt bra igår faktist , han skötte sig fint och försökte inte ens slänga av mig, så nu är jag lika kär i honom som vanligt igen !! (L)
Sen efter det var det hem å duscha en snabbis som gällde , och då såg ja hur smutsig jag var :$ det dammade så på ridbanan så man blev riktigt skitig :S men men ..
Sen kom min syster och hennes lilla familj och år påskmiddag med allt vad det innefattar, MYSIGT vill jag säga :D
Dom åkte hem runt halv 8 - 8 och då kom Erik och vi kollade på den där serien som går nu , Maria Wern , främmande fågel. Jag tycker den är riktigt bra , men erik började sucka när ja nämnde den så ja tror inte han tycker den är lika bra som jag :P


Hur var eran Påskafton ? :)

Påskbilder!!!




Jag fick ett påskägg fullt med godis av påskharen (mamma)



Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

sv; idag ska jag tyvärr plugga.. dudå? :)

2009-04-12 @ 12:09:55
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0