snabbt snabbt !

nu blir det ett snabbt inlägg bara , ska hinna tv'ätta håret och käka lite innan jag lägger mig kanske :D
Dagen har vart bra , riktigt bra faktist om man tänker efter , har inte gått på så överdrivet mycket skämt faktist :) De e ju faktist första april idg , alltså 15 dagar kvar till ja fyller ;)

Jag kom precis hem från Erik och hamnade som vanligt här ! Dagen med honom var huuur j*vla bra som hellst ! Asså just nu känns det som att det blir bara bättre och bättre mellan oss ?! Och det hoppas jag att vi är 2 om att tycka :*
Det blev mycket mys idag eftersom vi förmodligen inte kommer träffas förän på lördag , tidigast !
Men men de ska vi nog klara älskling :) (L)

Näe nu måste jag kila , vi hörs folket !!

In my eyes are YOU the most beautiful thing !


//thegirlsandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0