Tillbaka

Så nu varjag tillbaka här vid datorn igen , var iväg på en liten fika förut ;) Känner att det har blivit lite mycket onyttigheter idag . Började med en fika på Lek&Bus huset och sen blev det Donken till middag och nu fika igen :S får se om de kanske blir en jogging runda sen :D Det skulle verkligen inte vara helt fel ! Men men vi får se hur dagen utvecklar sig.
Det kommer ju en senare och kollar på våran lilla kisse :/ han ska ju som sagt säljas och nu har vi hittat en tjej som är mycket pålitlig . Jag känner henne sen tidigare och jag kan ju lova att det är en tjej som man kan lita på i högsta grad , hon betyder otroligt mycket, nu kan jag verkligen lita på att katten får det bra om allt går enligt planerna vill säga :) (jag nämner inget namn förän allt är klart )


Du är en riktig liten gris du Gizzmo (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0