Snart lov !

Äntligen , nu är det snart lov ! 9 dagar utan skola ! De kan lixom inte bli bättre just nu . Känner verkligen att jag måste vila upp mig lite, sleeeten !!
Det blir 9 underbara dagar som förmodligen kommer spenderas så mycket som möjligt med Erik (L) kan ett lov bli bättre än så ?! Nä skulle inte tro det va ;) (L)
Jag ska se till att sova så mycket som möjlig nu på lovet iaf, sover inte så överdrivet mycket på veckorna , lägger mig i hyfsad tid men somnar verkligen inte direkt :/ man ligger och funderar på allt mellan himmel och jord, och det känns inte alltid så bra om jag ska va ärlig :( men men that's life ..

Imorn ska vi repa införa ABBA konserterna hela dagen , 8,00-11,20 så det blir till att dricka flera liter vatten så halsen håller sig. Men de ska blir riktigt kul i vilket fall , sen på kvällen imorn blir det rida , ska nog ha markarbete tror ja , kuligt värre :D

Då vet ni hur min dag var idag då :)

(just det , måste ju ursäkta för de otroligt dåliga uppdateringarna i veckan medn har veeeeeerligen inte haft tid med det , som sagt , det är många bollar i luften nu. Ska försöka göra mycket bättre ifrån mig nästa vecka , och då har vi ju dessutom lov och då tycker man ju att ag borde ha mer tid )



//thegirlsandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0