Vad händer idag ?

Okej , nu är det rätt skönt att ha lov faktist , nu har man ju chansen att vila ut sig ordentligt ! Men vad ska man göra då ?
Ska man bara sitta hemma och glo hela lovet eller ska man ta chansen att hitta på en massa kul saker ?
Jag älskar ju att göra saker och ting så jag hoppas att det händer nåt oxå :) Jag har ju min Erik som jag säkert kommer spendera en heeel del tid med , tror t.o.m att det kommer bli en del timmar med honom idag ! Vi ''firar'' btw våran andra månad ihop idag ...vet att de kanske inte låter så stort för er , men för oss betyder det en hel del ! <3

Nu tror jag att jag ska gå iväg och göra mig iordning , och kasnke fixa naglarna , dom har vuxit en hel del sen jag började med oljan så nu är dom e perfekt längd för en franskmanikyr :D jag älskar verkligen att pyssla med sånt. Sen tror ja att de får bli en liten ''fotorunda'' har ju bara en massa bilder som jag redan har använt flera gånger... och det blir lite tråkigt om ni ska få se samma hela tiden ! 
Sen kanske de blir en del fix med bloggen , funderar på om ja ska grejja lite med färger m.m , eller tycker ni att den ska se ut som den gör nu ? 

Jag skriver sen igen när jag är fixad , och då blir det även lite nya bilder ;) 

Puss på er sålänge ! 

    (L)      


//thegirlsandra

Kommentarer
Postat av: Anton

grattis till 2 månader syrran:D

2009-04-06 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0