Sandra Hissar och Dissar!


x. regn! Usch , nu regnar det igen jag blir så trött på det ! det är sommar nu juh , då ska det vara sol , någon som håller med ? ;)

x.
Sony Ericsson k530i, SKIT MOBIL ! jag har bara haft den i ett år och den håller typ på att rasa ihop redan -.-'

x.
Kajor ! vi har typ en en flock med kajor i våran trädgård som sitter och tjötar 24/7 , jag blir tokig !!!!


o. rosa nagellack ;) det är rikigt fräscht nu på sommaren , jag kommer garanterat gör slut på mitt nu i sommar. Billigr och bra var det oxå , 49:- på H&M

o. Kärlek! Vad det kan övervinna saker och ting , ja de flesta är nog extremt svaga för känslan och ordet KÄRLEK!

o. Hundar , jag vill ha en hund! Åh det finns ju inget mysigare än att krama och pussa på en varm och go vovve när man känner sig lite nere.
Jag passar allt på ibland och pussa på Eriks hundar , Lillan och Bella :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0