alvin och gänget :D

Heeeejsan :D
ja, nu var det ett tag sen jag skrev här igen men ja har lagt mer eller mindre all min tid på samhälls uppsatsen , iaf förra veckan..Jag kan säga att det var en lättnad när den äntligen blev klar på torsdags kvällen!
Nu har ju all tid i världen att blogga (y) för vi har ju lov i en heeeeeel vecka :D

I helgen har ja inte gjort så mke , typ vart på kalas och haft lite allahjärtansdagsmys! Jag kan säga att de har vart ganska skönt att ta de lite lugnt , sista tiden i skolan var mer eller mindre den jobbigaste tiden jag har haft i skolan.

Vad ska ni alla göra på erat lov nu då ? :D
kommer för tillfället inte på något mer att skriva , men ja lovar att skriva mer innan jag lägger mig :)

finns inget sötare :D


-thegirlsandra-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0