BILDBOOOOOMB

I sommras var jag amelie och daniel på utomhus bio :D


Studentbal 2009 , den dagen glömmer jag aaaaldrig!

En utav min och Borks helt klart bästa rundor!

Gryymt bra stunder med dom klart bästa!

Underbara turer till båten

Gizzmoplutten åkte! :(

sist men inte minst , ICE AGE 3


2009 har verkligen vart ett år som ja sent kommer glömma , de e mycket nytt och de människorna som ja träffade och fortfarande umgås med har verkligen inspirerat mig och allt känns mycket MYCKET lättare! Varje dag ser jag fram emot skolan och de kan ja säga att ja inte direkt gjorde förut!



-Thegirlsandra-




Kommentarer
Postat av: lojs

woho snyggaste bilden på dig och mig <3

2010-02-20 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0