Inte min väg

hej bloggen!
Jag e sjukt deprimerad just nu känner ja! Ingenting  går min väg och de e såå jobbigt!
Men men sånt e livet ibland , inget som ja direkt vill skriva om här på bloggen!

Idag har ja vart duktig och gjort lite matte ! Första läxan ja har gjort på lovet (y) duktiga jag!
Senare hoppas ja på att de kanske blir lite kompisar, Amelie eller Philip är de som står på tapeten! De lutar faktist mest åt Amelie , saaaaaknar henne sjukt mycket! Kommer knappt ihåg när vi sågs sist !
Undra va vi ska göra då?!

Jag känner att ja har lite ide torka va de gäller bloggen , ja skriver egetligen inte så mke!
Men de kanske de blir ändrig på nu när skolan börjar igen! Ja e ju inne på sista dagen på minn sportlov just nu! Ska faktist bli skönt att komma tillbaka till skolan:D har saknar Johanna gaanska mycket , hon har ju vart i thailand i en hel vecka..

nu ska ja kila, puss
-thegirlsandra-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0