trehundrasextiofyra

jahaja , nu kanske man har lite tid för bloggen :D de va ju faktist tre dagar och nio timmar sen jag skrev sist !
jag känner att jag inte riktigt har kunnat med att sätta mig vid datorn när ja och min goding har firat våran trehundrasextiofemte dag ihop! den tål att funderas på?! ;)
Helgen har vart hur mysig som hellst!
*Fredag , ja red världens bästa häst!!!!!!
*Lördag, vaknade hemma hos Erik och de blev en sväng till Skövde :D sen hem å vila upp sig innan de blev en romantisk middag i Lidköping! <3
*Söndag, gick upp vd halv tio , gjorde oss iordning sen blev de bad med William och Julia , SKIT KUL va de! Efter badet blev de Donken och barnen åt jätte mycket burgare (y). Sen lämnade vi dom hos Caroline och åkte hem å sov! De tar på en att bada med två små vildingar!

Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt och kolla på Spiderman 3 :D med min underbara mamma som äntligen har blivit frisk!
Hoppas hoppas vi kan göra något ihop snart ! ;D

Nu ska ja ladda över lite bilder på min dator ,vem vet , kanske kommer dom upp här sen ;)

-thegirlsandra-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0