15032010

hejsan på er!
sitter just nu med min mamma på övervåningen och chillar , eller ah ja hjälper henne med att skriva ut lite bilder som ska passa in i inredningen vi har här hemma! Måste säga att jag var lite skeptisk till den i början för den mesta går i vitt , men nu när man har levt med det X antal månader så är det faktist väldigt fint och faktist lite ro givande (: Det är oxå bra att mamma har lite å göra på dagarna , hon går här hemma och små pyssla lite :)

Vaknade hemma hos en kompis imorses vilket va helt perfekt! De va ett tag sen hon och jag träffades! Gick till henne igår runt nio tiden och sen va det mys för fulla muggar!

Idag vet ja inte riktigt vad som händer , vi får se om något dyker upp annars blir det till att plugga och verkligen se till så att allt blir klart! De kan verkligen behövas för vi har spanska prov och samhällsinlämning denna veckan :S KUL!
Jag funderar oxå starkt på att ta upp bloggandet ordentligt igen. Jag var ju faktist väldigt duktig på det ett tag och hade en hel läsare och fick många fina kommentarer! Då la ja verkligen ner tid och ändrade designer och kommenterade andras bloggar typ 24/7 , å de va faktist ganska kul för alla skrev så olika och hade olika åsiker om allt verkligen!
Så nu funderar ja på vad ja ska skriva om , när ja ska göra de och hur mycket tid ja verkligen ska lägga ner!
Vad tycker ni , låter det som en bra idé att ta upp bloggandet igen?

Kanske , kanske inte..




-thegirlsandra-

Kommentarer
Postat av: Torsten :D

yeeeeeeeeeees ! :D gör det, det tycker jag absolut (Y)

2010-03-15 @ 18:04:50
URL: http://rosaflygandeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0