Save my life with a song

hejsan bloggen!
de var ett tag sen ja skrev men ja har verkligen inte haft någon lust alls! Jag har gjort en hel del annat som ja prioriterar mer än bloggen å datorn lixom!
Nu tänkte ja dock få till ett hyffsat långt inlägg!

Imorn har vi ett medicinprov som ja faktist har tränat en hel del på. När vi hade lite snack med läraren om hur vi låg till sa hon att ja inte va långt ifrån ett MVG å de ska ja banne mig ha i den kursen oxå! De kräves inte mycket för att ja skulle få det så nu satsar jag :D
Sen har vi ju haft ett sånt där lagom kul historia prov, ja fatta ingeting som vanligt å provet va sjukt stort så ah...IG here i come! Jag hatar verkligen historia , ja fattar inget av de våran lärare säger å han elika konstig som ämnet! Gahh ja blir galen bara ja tänker på de..!
Hmm, vad har vi gjort mer!? nu fick ja tänka lite , JO! vi har haft boxing på idrotten å efter de har inte min handled vart riiktigt sig själv (; men men de går säkert över , de e nog bara en liten stukning eller sträckning trodde pappa å mamma!

Detta var nog de längsta inlägger ja har gjort sen ja började blogga igen :P ja har lite idetorka om va ja ska skriva , de e ju inte alldeles lätt å bara sitta å ordbajsa bara sådär!

Nej men nu ska ja nog kila! Kolla lite på tv kanske (y)

Åh ja vill ha sommar, kolla värdet!!!!!!!!!


-thegirlsandra-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0