sjukling.

Nu är ja sur! Jag har blivit sjuk ?! Å ja som faktist va duktig igår och gjorde alla läxor å tränade på de som sjulle tränas på..Men jaja thats life, 38,1 i feber å ont som fan i bihålorna typ :S
Nej nu ska ja sluta gnälla...

Idag får ja se vad ja orkar göra , kanske blir det till att göra lite matte eller någor liknande. Självklart är de så när man e sjuk att man får massor med roliga alternativ på va man skulle kunna göra , se film osv...INTE OKEJ!

Satt och kollade lite på naglar på internet å ja kom fram till att ja verkligen saknar min akrylnaglar :O. De gick ju inte en sekund utan att man tittade på dom typ bara för dom va så fina *hihi*. Men jag har bestämmt mig för att ja ska låta min egna naglar växa ut nu så ja kan greja med dom som ja bukade göra innan ja satt på akrylen. Så när ja får pengar nästa gång äre ja som drar till affärerna och införskaffar lite nya färger(y)
OCH då ska ja inte till H&M , deras negellack e nog f*n de sämsta som finns , de räcker med att man tänker på att de ska börja ramla bort så gör det de. Det kan räcka med att man tvättar händerna lixom...å de blir ja så trött på för jag kan ju inte låta bli och pilla :$ Så ja funderar på att kolla på kicks för där har dom O.P.Is nagellack å bättre finns de nog inte, dom sitter verkligen :D




Detta e min favorit :D


-thegirlsandra-

Kommentarer
Postat av: EmmiHeiskanen

Haha , jadu , det tyckte jag med när jag läste kommentaren .

Tack , detsamma = )

2010-03-16 @ 21:02:21
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: EmmiHeiskanen

Jag tror att hon tänkte på gupptryck eftersom ''alla'' går med converse just = )

2010-03-17 @ 12:25:25
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: Andreas Årzén

Ja verkligen, haha! :) Ajdå att du också blivit sjuk, alla verkar vara sjuka nu! Krya på dig!



Hoppas du får en fortsatt bra onsdag och en toppen kväll! Hugs, xx

2010-03-17 @ 16:44:51
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0