tråkigare än tråkigast!

Fy vad tråkigt ja har för tillfället , usch säger ja bara! Och så är den ingen som vill hitta på något , ja blir så less!
Nej nu ska ja sluta gnälla! Faktist så kan de ju va bra ibland att ta de lite lugnt och så, iaf nu när ja har vart sjuk.

Imorn är det träning som gäller för min del, jag hoppas på att ja kan göra en klockren träning igen. Den förra gick ju så sjukt bra, jag red ridlärarens häst Oakhill Shilton. Jättefin är han å väldigt rutinerad , han är tro det eller ej 20 år gammal, och han rör sig och arbetar som att han vore typ 10 år eller nåt! Det är sjukt bra att man får chansen att rida hästar som e lite mer utbildade och som kan lite mer än en ''vanlig ridskolehäst''.
Fast nu är det ju som så att FHF har väldigt bra med utbildade hästar som har lite personlighet, vilja och faktist ork att jobba ordentligt i två timmar som de brukar gå på en dag. Man får aldrig en häst som e tjurig eller inte vill utan allihop e väldigt arbetsvilliga och tycker det är roligt :D

Det är oxå MV fest imorn , de får ja ju inte glömma att berätta om!
Vi har en grupp på skolan som kallar sig för MusikensVänner som sjunger vid lite ''spciella tillfällen''. Låter faktist bra ibland om man nu tar sig tid och verkligen lyssnar.
Men iallafall tillbaka till festen , dom anordnar alltså en fest lite då och då. Man måste bli inbjuden för att få komma och ja och mina kompisar hade sånt flyt så vi allihop blev inbjudna (Y)
Så nu får vi se om vi kommer iväg på detta, jag är iallafall sjukt taggad :)


Nej nu ska ja gå och göra lite nytta!
Kram på er<3

paaarrrrtyyy!


-thegirlsandra-

Kommentarer
Postat av: natta

aa visst är hon :D hehe helt sötnosig men ivrig haha valp

2010-03-18 @ 20:01:15
URL: http://natalies.se
Postat av: danni

party är nice!

2010-03-19 @ 11:48:44
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: natta

igår gjorde min lilla valp sönder min andra hund filt.. då fick hon sitta i skammvrån heha

2010-03-20 @ 09:34:20
URL: http://natalies.se
Postat av: Marie (syssling tror jag?)

Hej! Vilken flashback jag fick! Är det fortfarande en hiskelig mängd med föreningar på skolan? Förutom MV minns jag OP, DQ... å vad var det mer för något? Tack för nostalgitrippen!

2010-03-23 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0