bloooondie!

Nu sitter jag här med den as snygga ''mössan'' sm medföljer till slingblonderingen xD. Enda gången jag faktist känner mig riktigt sexig (sarkasm är vekligen min grej ibland)...
Jag hoppas att håret blir riktigt bra den här gången , vill ha det fin och ljust till sommarn , kanske jag sa i det förr inlägget btw?! Men men , jag fick hjälp av mamma och dra ut slingorna och AJ vad ont de kan göra när de följer med för mycket hår genom de små hålen som är i ''mössan''! Men ändå , TACK FÖR HJÄLPEN MAMMA!

Jag solade även när jag var på stan förut! Och det kan jag säga var riktigt skönt för musklerna + att man har en bra start till sommarbrännan som man faktist kan börja jobba på utomhus nu, iallafall mitt på dagen! Solade bara i 20 minuter så det tog väl inte överdrivet mycket men lite skillnad blev de allt! :D
Snart är det dags att ta ur färgningen och efter det blir det en låååång dusch , raka benen osv!
Kanske sätter mig och pillar lite med designen på bloggen när jag har duschat klart om mamma är gullig och vill byta dator med mig!?

Nej nu ska jag kila iväg (igen) !
Blog you later!

-thegirlsandra-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0