hem kommen!

Hejsan allihop :D
Nu har jag vart på stan och gjort alla de små ärendena jag skulle ha gjort! Flitigt av mig må jag säga!
Senare ikväll ska jag slinga mitt hår! Åh som jag längtar efter att se resultatet, för mitt hår har blivit så gult och tråkigt de senaste. Så det blir nog fräscht med lite ljusa slingor nu inför sommaren och allt!

Helt seriös man blir inte klok på Västtrafik. De har verkligen skumma tider. Varför inte lägga en buss mellan 8.26 och 11.46? Det är ju bara lagom segt att behöva sitta i stan i typ 2 timmar och vänta på andra bussar för att den går så j**la tidigt! Åh det stör mig! Om man jämför med bussarna som går till Skövde , Lidköping och tex Falköping? De går ju regelbundet med kanske en timmes mellanrum! Alldeles lagom!

Nej nu ska ja snart äta!

Detta är slingblonderingen som jag brukar använda :) funkar tro det eller ej riiiktigt bra! :)


-thegirlsandra-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0