lycklig!

Är hemma även idag , vaknade med verk i heeela kroppen verkligen! Kändes som att ja knappt skulle kunna ställa mig upp. Men men jag har lyckats ta mig upp ur sängen och sitter nu här!
Dagen idag tänkte jag ja ägna åt att fixa å trixa med lite bilder och kanske kanske kanske lyckas göra en fin header *stavning* till bloggen! Har tröttnat lite på att den bara är..lila och inget mer!
Senare idag ska jag försöka pallra mig in till stan och göra några ärenden och även hinna med och sola kanske! Känns som att de kan va bra för ömma och allmänt stela leder och muskler?

Just de jag skrev ju här innan att jag skulle göra om lite bilder. Då änvänder jag mig av picknik.se eller picknik.com och väljer språk ''svensk''. Jag fick tipset av en kompis att det var en bra sida , och jag kan bara hålla med!

Nej nu får jag börja med headern om den ska bli klar innan klockan 4 för då går bussen till stan! :)

Blog you later!

första bilden som jag gjorde om!


-thegirlsandra-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0